Thursday, August 11, 2011

Mess.

Assalamualikum.

Lame gila aku xupdate blog ni, padahal bukak je hari hari. Tapi bukak pon nak tengok ada komen ke tak kat entry, macam bagus lak kan blog nie, nak ada komen hari hari. Plus selalu usha sape sape yang ada update blog, kalau nak tahu, bloglist aku kat tepi layout tu lah sajian dikala keboringan. Tapi jujur la aku bagitaw, aku excited gile bila fatin liyana update blog dia, tidak lupa juga dengan zackzuhairi.

Dah la pasal update jadah semua tu, hari ni update sebab nak cakap pasal nasib diri aku yang kebelakangan ni macam teruk je. Haish, da penat mengeluh, rasanye hari hari aku mengeluh pasal diri ni. Rase macam da penat sangat dah, xtahu apa yang penat tu, tapi penat sangat dah. Nak cakap fedup tak jugak, dia bukan fedup, tapi penat, lately banyak gila benda dalam kepala ni. Dan buat masa sekarang, memang heaven la kalau dapat pegi tempat yang bersawah padi, air terjun yang cantik gile nak mati yang ada kat google search, pergi pantai tengok pokok kelapa lambai lambai, memang heaven la, xbalik utp balik pon tak pa. Kalau boleh nak bersendirian, berdua pon xpa. Hirup udara segar, xyah pikir pape, life is a mess. Complete mess. Siyesly aku da penat dah, penat sangat sangat dah.

Sekarang semua macam dah lain dah. And aku xbagus dalam pape hubungan, bukan xhargai, tapi dari dulu macam tu. Bukan xcuba berubah, cuba, tapi when it comes to try, bukan sekali try bole jadi. Yes mesti da bosan dah dengan ayat sama je. Tapi memang betul pun, bukan nya xda effort langsung. Im trying. Dah tak taw nak cakap macam mane. Da try sehabes baek, bukan tak sayang, sayang sangat sangat.

im just tired.
in a week, will get better.

2 comments:

ChE AtEn♥♥ said...

somehow..like we're going thru the same thing..

hold on :')

Nur Natasha said...

is holding on ;)
aja aja c.aten! fighting! <3